Hej hopp

Sitter hos Madde nu. Vi har druckit lite cola och ätit av hennes fina pepparkakshus =)

Vi ska snart åka hem, M har bjudit hem middagsgäster. Och vi måste nog handla lite innan oxå.

Hmm.. vad det kändes som att jag hade mkt att skriva om ;P Vi har ju inte gjort något idag förutom att åkt hit. Blev bjuden på lite fika/frukost när jag kom för dom hade tagit en sovmorgon idag =)

Vi köpte i alla fall en ny overall till Eric igår, och matchande "utetossor". Från POP, tog stl 86 och den sitter bra, kommer räcka hela vintern =)



Så nu kan vi åka pulka igen ;) Måste ju passa på medans det finns snö. Den försvinner väl säkert snart!

Nu ringde M så vi ska klä på oss och åka hem. Men vi har bestämt att komma tillbaka redan på torsdag. Då ska vi till ögonkliniken med Eric, och sedan blir det ett besök här. Då får vi äta middag tillsammans oxå =)

Nä nu måste jag avsluta! Tack och hej


Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag glömde att fråga varför ni ska till ögonkliniken?

2008-12-16 @ 16:09:23
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh den är så fin, själv har jag bara hunnit till tossorna i den färgen, men funderar på overallen med! :)

2008-12-16 @ 20:46:06
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sådär är det för mig med, jag har tänkt så mycket att skriva med sedan när jag väll sitter vid datan så blir det inget.

Tomt i huvet...=)

Ha de fint, måste också fråga varför ni ska till ögonkliniken?

2008-12-16 @ 20:57:45
Postat av: Sara

Den där overallen är jättefin tycker jag...Hade tänkt köpa en sån till Emmy sedan också, om hon hinner växa ur den hon har nu under vintern ;)

2008-12-16 @ 22:55:54
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0