Juldagen

Hade en jättemysig julafton igår med god mat och fina julklappar.
Vi vuxna kör alltid ett julklappsspel, alla har tagit med en julklapp för 100 kr. Sen spelar man om dom i ca 20 min.. Man får byta julklapp när man får nr 1 eller 6 på tärningen. Haha så kul för det bli oftast en grej som är favorit och som alla försöker få åt sig. Men igår var det rätt blandat faktiskt! Jag fick den jag köpte själv som jag ville ha, en duschcreme från Body Shop =) Momme fick till slut flingsalt i olika smaker och en luftavfuktare.
Sen fick vi lite andra saker oxå, bla presentkort massage, lampa, underkläder, choklad, återvinningskassar, vaxduk marimekko-stil mm.

Eric fick oxå fina saker. Här är ett kort med lite klappar!

Trodde inte han skulle få så mkt då vi inte gav en enda julklapp själv igår.
Tack tack till er alla =)

  
  
  
  


Idag ska vi till pappa och Ingalill och äta. Sen sover Eric kvar där. Både jag och M ska ut ikväll fast på varsitt håll. Jag ska till Linda innan vi går ut. Får se om vi lyckas komma in på Aveny annars vet jag inte vart vi ska. Oscar blir det väl kanske annars. Lär väl säkert sluta med att vi inte hamnar nånstans pga för mkt folk =P Vi har ju inte köpt nån biljett eller så.. Vi får hoppas på det bästa =)

Eric var trött nu på morgonen så han sover just nu. Blir väl 2 svängar idag då. Såklart man är helt slut efter julafton =)

Hoppas ni hade en underbar dag igår och att det fortsätter idag ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina ni var! :) Bra idé det där julklappsspelet ni kör, kanske man skulle anammat det..



Vad tyckte lilleman om tomten då?

Förstår att han är slut idag! ;)



Ska lägga vinet på kylning nu! Tjatar på Jenny oxå att hon ska följa med men hon är tjurig :P

2008-12-25 @ 10:53:40
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja tack för igår!!

Härlig julafton med gulliga barn o barnbarn.

Men som sagt, julklappsleken är roligast, även om jag inte fick min favorit så blev det många skratt och pakter o strategier.

Ha så kul ikväll. Ring om du vill ha säker skjuts hemöver.............

Kram Eva

2008-12-25 @ 11:28:15
Postat av: nikita

den där noahs ark fick albin också, väldigt uppskattad julklapp från hans sida =)

2008-12-25 @ 17:55:08
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder! eric e verkligen lik pappa sin hehe..

2008-12-25 @ 22:39:47
URL: http://www.divamom.se/cey84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0