Måndag

Idag har vi faktiskt inget planerat! Lite ovanligt känns det som. Kan inte åka och hälsa på Tulay för Elias är sjuk =( Eric har oxå börjat få lite hosta som många har nu. Och även näsan rinner lite. Hoppas hoppas att det bara är något trams som hittat in i hans kropp och ingen sjukdom ;)

M duschar honom för tillfället så att näsan kan rensas lite. Det brukar komma ut lite då =)

Dagen kommer säkert innehålla ett kebabbesök. Sen skulle vi behöva kika på en overall. Ilja fick nämligen Erics så mormor skulle köpa en ny åt honom =) Ska nog gå och kolla storlekar, sen kanske kika vad som finns på blocket och tradera.

Måste ringa kommun oxå. Stämma av exakt hur det blir med dagis, om man får välja dagar själv + tider osv. Även ringa dagiset och se om vi kan komma förbi på ett besök. Är mest intresserad av mat- och sovtider så man kan försöka få in samma rutiner hemma först. 

Nu är dom klar. Jag måste oxå ta en dusch innan jag beger mig ut någonstans!

Just ja, är inne i en blondinbella-period nu, och då kan jag ju inte missa hennes tv-program som börjar ikväll på TV400! Ska bli intressant att se!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag ses gärna i veckan! Hojta till om du har tid!:D

2008-12-15 @ 11:19:03
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Linda

Gillar du Beyonce?

2008-12-16 @ 08:42:29
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon kommer till stockholm till våren.. tänkte om vi ska göra en ny tripp!

2008-12-16 @ 10:26:10
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0