Natt 1

Natten gick sådär, rätt ok. Innan 23 vaknade han ju några gånger men det gick ganska bra att få honom att somna om. När kl var 22.45 fick han välling. Och då tänkte jag att han kan få på morgonen 05.45..

Skrev upp på mobilen när han vaknade:
 
00.10
01.10
01.35
02.20
04.10 - 05.10
05.35 Välling när han sov

Den sista timmen var han vaken/sov/grät som mest. Men jag höll ut.. Han lyckades somna vid 05.10. Men det kändes inte som att han sov så bra. Jag gav honom välling 05.35 för att han inte skulle hinna vakna och grina igen.

Jag ska inte ge honom välling när han gråter utan få honom att somna själv först. Vill få bort "vakna-gråt-välling-sova"-grejen.

Även vid 23 när han får välling ska han sova. Har han råkat vakna vid den tiden innan så får han somna om först, sen ger jag välling.

Vi skulle ju ätit frukost vid 08, men eftersom han sovit dåligt så lät jag honom sova ut. Han vaknade 08.30 och då blev det lite frukost.

Nu ska vi äta lunch sen ska han sova igen!

Hoppas på mindre och kortare uppvak inatt!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0