Natt 3

Den gick ungefär som igår. Rätt ok! Men efter 04 som "värst" men inte farligt jobbigt.. Nu har det ju gått tre nätter så jag hoppas han kan sova längre och längre stunder utan att vakna. Men det är ju den där nappen! Borde ju sluta med den, men njaa.. Tycker den ger så mkt trygghet för honom att jag vill ha kvar den ett tag till. Ska göra en liten napplåda i sängen och försöka få honom att veta att den finns där ;)

Och jag hoppas att han kan sova bättre dom här sista timmarna till 06.. Imorse fick han välling 05.30 igen. Det skulle ju vara skönt om han började SOVA till den tiden utan att man behöver sjunga/smeka/buffa så mkt i slutet.. Vi får väl se hur det går nätterna framöver.

Gäsp!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Inte behöver du oroa dig för nappen än. Före 4 år har jag hört att man ska sluta, men det är ju ett tag till dess;)

Det verkar gå bättre och bättre på nätterna nu, va?



Å du, om vi inte hörs före så GOD JUL!

2008-12-23 @ 11:45:46
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: EB

Ja vilken tur att det gick bra i trappan!

Jag ska ta en tur till mormor idag.

Birsta undviker jag helst...............

2008-12-23 @ 13:07:48
Postat av: Emma Halvarsson

Ingen fara med nappen än, tom Wille har sin på nätterna ff..men nu är det dax för honom att sluta oxå men det är såååå SVÅRT!!!

2008-12-23 @ 16:45:09
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0