Ny vecka

Det går undan!

Idag har jag och Eric varit en snabbis på stan och käkat lunch med Linda. Handlade julklapp till Elias och Elin sen gick vi upp dit. Grabbarna har lekt och jag har fått snusa på lillan, hon är så sööt! =)

Kom nyss hem. Eric somnade i bilen.. Han sov bara 50 min i vagnen, jag tog av mössan när vi kom till Tulay och då vaknade han. Typiskt.. Så då väckte han Elias efter en liten stund oxå såklart. Så han får sova en liten stund.

När han vaknar blir det mat för honom..

Själv ska jag ut och äta idag. Jossan fyller år så vi ska på Jops. Grattis grattis ;) Lina skulle med oxå, kanske nå fler. Ska bli trevligt. Hoppas bara herrn i huset kan hålla på rutinerna ;P Men jag kommer ju hem innan Eric ska ha välling för natten. Men eftersom han äter middag lite senare nu vet jag inte om jag kommer hinna ge gröt, och han lär somna senare eftersom han sover nu. Så vi får väl se hur det går.

Han har sovit i kanske 10 min men jag ska nog väcka han nu och inte göra misstaget så han är vaken till typ 21.

Tja tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0