Onsdag

Idag har vi inte gjort så mkt, va och åt lunch. Ni vet vad ;) Sen en liten snabbis på stan.. Hämtat Ms bil på verkstaden och annars bara varit hemma. Jag har kikat på andra avenyn medans grabbarna duschat. Vid 18 kommer Linda och hälsar på =) Nice nice! Kanske ska sno ihop chokladbollar tills dess om jag orkar ;)

Badrummet nere är ju färdigkaklat nu! Även golvet i hallen nere och 2 "förråd". Förhoppningsvis kan toa och sånt börja komma upp nästa vecka. Vad jag längtat efter detta! Över ett år..! Och nu äntligen går det lite framåt!

Inte så roliga kort att se när inte möblerna kommit dit men..
  
Har ju iofs visat liknande bilder förut, var ju bara golvet som vi väntade på..

Den stora spegeln kommer bli perfekt "göra i ordning sig" spegel ;)
Hoppas på att kunna visa det färdiga resultatet very soon!!

Har börjat planera lite hur det ska vara i Erics rum oxå.. Men jag vill ha på så många olika sätt så det är svårt ;) Kommer nog bli lite blandat mellan gammal och ny stil! Spanar runt och hittar massa ny inspiration på nätet. Vissa har SÅ häftiga barnrum! Jag vill verkligen få till en helhet!

Men innan jag kan ta tag i det måste ju rummet tömmas på alla mina saker + massa annat tjafs! Vet inte vart alla saker kommer ifrån!? Och jag är så dålig på att rensa bort..!

Nu ska jag börja fundera över middagen här och kanske baka då ;)

Har förresten nya kort på kameran, men datorn har formaterats om eller vad det var, så vanliga programmet som kommer upp när man ska ladda över korten är borta (!) Störigt som tusan!!

Aja kanske hörs senare! Tänkte skriva om en grej men orkar inte skriva mer nu =P Får ta det vid senare tillfälle.

Tja tja

Kommentarer
Postat av: Lotta

JÄTTEFINT!

Men du, vart har ni tvättmaskinen?

Pappa och mamma köpte en sånn dära infravärmebastu. Jättemysig och det var som en byggsats så den var tydligen lätt att bygga ihop.

Ha det fint!

2008-12-10 @ 17:59:07
Postat av: Lotta

Oj, va jobbit att inte ha tvättmaskin. Ivarjefall när man har småtrollisar som lortar ned kläder (och annat) både på ut och insidan..=(

Kolla på Mediamarkt där finns det både fina och billiga tvättmaskiner.

Fast vi handlade våran på onoff, de kom och bar upp eländet åt oss plus att installerade.

Bye!

2008-12-10 @ 19:33:39
Postat av: Sara

Skitsnyggt! =) Vill träffa dig snart =) Vi hörs nått. Kram

2008-12-10 @ 20:21:37
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: pinglan

Ja, det tycker jag:)

Nja, har tänkt att börja imorgon, men vi får väl se om jag vågar;)

2008-12-10 @ 22:43:19
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0