På söndag

Vi åker på Söndagkväll istället. Så nu får vi se hur Eric sover inatt. Tänkte att han ska få sova med mig sen när jag har lagt mig. Men jag tror inte det kommer bli någon skillnad faktiskt. Det är nog helt enkelt mysigare hos pappa =) Och inget som stör.. Här ekar det typ i hela huset och M är ju uppe hela nätterna nästan så man hör tom när han flyttar stolen i datarummet eftersom det ligger alldeles ovanför. Många faktorer som kan spela in, och just nu ligger allt på minus här i huset känns det som.. Jaja... Ingen idé att lägga mer tankar åt det här för tillfället!

Har nyss kommit hem från donken, blev en sen middag och Linda sällskapade mig. Va ner en snabbis på stan förut. Käkade lunch och gick en sväng på H&M. Inte så mkt rea! Men det följde med 3 byxor och 2 tröjor till Eric. Lite kan man väl passa på då det är billigare =P

Nu ska jag kika vidare här på nätet sen blir det sängen inte allt för sent!

Tja tja

Förresten Hannah, mitt minneskort till kameran är trasigt så jag tog inte så många bilder igår. Men om du bloggar själv nångång så kanske du får se ett kort som jag knäppte med mobilen ;PPP haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0