Snart kommer tomten

Vi har bestämt att fira jul med familjen Wennerberg/Svahn som vi alltid firat med sen jag var liten. Känns kul att kunna fira tillsammans fortfarande så Eric får samma mysiga jul som jag alltid haft! Va tänkt att vi skulle ta en julfika ikväll först men det känns bättre att ta det imorgon "på riktigt".

Idag ska vi fixa lite småsaker. Måste till Birsta och trängas. Lär ju va en hel del folk där =/

Just ja! Igårkväll innan jag skulle iväg på middagen skulle jag gå ner och lägga Eric. Då snubblade jag i trappen med Eric! Aj aj jag gjorde illa ryggen och svanskotan men som TUR va så höll jag i Eric så han klarade sig. Usch det hade kunnat sluta illa =( Jag missade ett trappsteg så jag ramlade bakåt och halkade liksom ner för trappen. Tur att det gick så bra som det gjorde!

Igår fick Eric en julklapp på posten. En bok av Orvokki. Vi (eller jag) öppnade den igår. Haha kom på mig själv sen att, ja just ja kanske Eric som skulle öppnat den! Men han fick se den imorse ;)
TACK SÅ MKT!


På dagen igår va vi ju hos Tulay.. Elias fick sin julklapp, som grabbarna slogs om ;) Men Eric ska få en likadan av Linda =) En "Noah's arc" båt med massa djur. Fick med lilla sötnosen på bild! =)
 

Nu ska jag börja göra mig iordning strax. Ska bara skriva om natt 3, som går väldigt fort! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Man kanske ska vara med och övervaka när Eric får sin julklapp, så man vet att det är HAN som öppnar den ;P

2008-12-23 @ 12:10:47
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0