Still waiting

Vi har sovit här inatt. Inte gjort så mkt förutom att vänta ;)
Nu är Tulay på MVC, förhoppningsvis för sista gången!

Ska väl kanske käka lunch sen och åka hem en sväng och duscha. Ska nog sova här inatt oxå!

Eric sov inge bra inatt, och åt flera ggr. Jag får spunk! Måste ta tag i det här snart.. Får se om jag orkar köra "Sova hela natten" kuren eller om jag kör nån egen variant..... Som det är nu funkar det inte i alla fall. Jag blir jätteirriterad när han vaknar så ofta, känns inte som att jag hinner somna innan han vaknar igen. Jag tror han åt 4 ggr inatt (!!) Orkar inte hålla på kämpa när jag är här. Men han fick inte dricka hela flaskan, kanske därför. Så han åt fler ggr istället.... aja bla bla!

Vi har som sagt inte gjort så mkt så jag har inte så mkt att säga ;) Vi vill bara träffa lillan nu!!

Adios

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va jobbit att han inte vill sova. Hoppas att det ger med sig fort. Har ni vart till bvc? De kanske har några råd. De hjälpte en vän till mig vars dotter inte skulle sova på natten.

Vi har haft tur med Bon att han sover på natten men han vill alltid kliva upp tidigt så det där med att få avbruten sömn hela tiden är verklgen frustrerande.

Ha de fint!

2008-12-08 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0