Vi kom fram

04.30 inatt. Lång bilfärd och det blev inte mkt sömn. Men det gick bra. För Eric oxå.. Men rutinerna har redan rubbats gällande mat/sömn. Han vaknade ju såklart när vi kom in här.. Sen va han vaken ett tag. Och det har inte blivit jämna tider för maten idag heller.. Och kanske sovit 10 min på hela dagen. Och är fortfarande vaken (!) Övertrött..!! Han somnade till för ett tag sen men när farmor skulle gå ut från rummet vaknade han. Ska väl göra ett nytt försök strax.
Men ingen välling inatt.. det ska jag se till ;P Bara han sover på nätterna är jag nöjd. Vi får se hur det går.

Idag åkte jag och Hannan på stan. Blev 2 tröjor till Eric och jag shoppade upp mitt presentkort på Monkis rea. Men sen ska jag försöka hålla i pengarna så gott som det går. Känner fortfarande för den där Cosmo-vagnen ;) Sitter och funderar på vad jag har hemma som kan säljas =P Förutom 2 vagnar och en matstol så borde jag kunna kraffsa fram nå mer jag inte behöver ;) 

Nu kom Hala hem så vi ska käka lite sen vet jag inte vad vi hittar på.

Åter senare eller imorgon!



Kommentarer
Postat av: malin

finns en fest med mat som vi kanske ska gå på, men vet inget säkert än.



hihi ja jag får göra så. =) men när kommer ni hem då?

2008-12-29 @ 20:13:35
Postat av: pinglan

Åsså ska vi ju fixa dina kläder och sälja allt som du inte använder;) Eller hur?:D

2008-12-29 @ 20:45:43
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: malin

ok, då vet jag =)

2008-12-29 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0