Vilket väder

Jäklar vad mkt snö det har kommit! Kul, då kan vi inviga pulkan snart =)

Idag har det inte hänt så mkt, gjorde i alla fall köttbullar och biffar. Så nu finns det lite i frysen!


Har laddat upp lite kort nu, kan visa några från ÖF igår. Eric var så stilig i skjorta och slipover! Kanske inte så bekvämt men han har det ju inte varje dag ;) Han har lärt sig att klättra upp till rutschkanan själv, men förstår inte att han måste sätta sig ner för att komma ner på rätt sätt. Han vill gärna krypa ner vilket kan vara lite svårt. När man undrade vart han tagit vägen så var han direkt där uppe, men som tur va hann jag (eller nån) alltid dit ;)
  
  
Bon och Nova fastnade oxå på bild =)

Sen har jag söta kort på Amira som posade glatt när jag var där i Måndags. Hon hade minsann sett på Top Model ;)
 
Sorry för suddig bild

Eric imorse när han slappade framför Ulf Lundell "Öppna landskap" =)
 

Och en lite bättre bild på tavlan


Kan avsluta med en puss som vi skickade till Tulay i lördaskväll när hon skulle lägga sig ;)



Har fullt upp resten av veckan.
Imorrn ska jag luncha med tjejerna på jobbet på Bite line sen ska jag nog åka till Tulay och umgås lite!
På fredagkväll ska jag träffa Lina och käka och kolla på Idol.
Lördag är det öppet hus på jobbet, sen kalas för Walle hos Mickis.
På söndag blir det kalas för Engla hos Elena + babysim på eftermiddagen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Hoppas du kan klämma in min förlossning där mellan dina planer. Jag har nämligen planerat att föda snart;-)

2008-12-03 @ 22:19:14
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: pinglan

Min topmodel! Kul också att man kan se vad det är stökigt hemma hos mig! Haha!

2008-12-03 @ 23:44:37
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: nikita

söt eric är i finkläderna =) ser ut som om bon har en liiiiite för liten body på sig =)

2008-12-04 @ 11:24:30
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0