Damn

Nötskal!
Idag gjorde vi oss iordning och duschade och grejja på! Fina kläder och allt =P Åkte till bvc i skönsberg.. gick in.. frågade vart vi skulle vara.. det satt några gravida där med sina killar.. Så kommer hon som vet.. såg ju att vi hade en bebis.. och självklart så var vi där på fel daaaag! Det är imorrn! Typiskt! Hon hade träff för gravida idag.
Lappen har suttit på kylskåpet och jag har kollat på den FLERA gånger! Fattar inte hur jag fått för mig att det skulle vara idag.. jaja! Bara att göra om samma procedur imorrn!

Det var väldigt fint väder när vi kom ut. Så vi tänkte gå till stan och käka kebab. Vi började promenera.. när vi kommit till OKQ8 typ så ångrade vi oss lite.. så momme fortsatte med vagnen och jag gick tillbaka och hämtade bilen. Han hann nästan till kakelproffs.. jag stannade där och väntade in dom.. Eric hade inte hunnit somna riktigt, så momme sa att han kunde gå vidare.. Så jag åkte till stan och parkerade medans han gick hela vägen, så jag som verkligen behöver motionen körde bilen.. Great! Men kul att momme gick för det händer typ en gång per år =P
Vi åt kebab.. sen gick vi in i IN en liten stund.. Sen åkte vi hem..

Snart ska jag åka iväg på me&i party hos Lisa.. ska bli kul, har aldrig varit på det. Ska försöka att inte köpa nåt, känns inte som jag har råd just nu.. men vi får väl se hur det går =P Kul att kika allafall!

Imorrn ska vi då på föräldraträff och sent på kvällen kommer Erics farmor!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha vimsmaja... ;)

2008-02-12 @ 18:31:28
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Elin

hehe, det är en bild som min syster tog när hon va i Usa förra sommaren inne i en grotta tror jag det va :) Hmm vad som ska firas?;P Att Jerry sa upp sej idag och att vi varit tillsammans i ett halv år:D Så mycket mer än så är det inte att fira;) Såg att du tagit dej upp imorse och fixa å dona sen va det fel dag.. fy va less jag skulle ha blivit!:) Puss

2008-02-12 @ 18:32:11
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: mia

haha vet du.. jag såg momme när han gick med vagnen precis i början av backen.. :P

2008-02-13 @ 21:36:27
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0