God kväll!

Idag började dagen med att vi klev upp =P of course!
Va hemma till ca 11.30 sen åkte jag och Eric till Sara Christian och Emmy och hälsade på.. blev donkenlunch! Trevligt trevligt! Upptäckte att Eric är rätt stor, eller Emmy liten ;) Dom va typ lika stor och Emmy är 6 månader och Eric 2½ =P Han växer och växer!

   


Momme hämtade oss, blev en tripp till BVC...! Och ja, som sagt så växer Eric! Han vägde 6,4 (!!) 59,5 lång om jag inte minns fel.. Pratade lite om magen hans.. men det finns inte mkt man kan göra tydligen.. Ang amningen så tyckte hon att jag skulle försöka dra ut på tiden lite mellan gångerna och amma på båda sidor när jag ammar.. jag har bara ammat på en sida åt gången innan.. Då kanske han kan bli mätt lite längre! Och magen behöver inte jobba lika ofta. Hoppas det funkar!

Efter det blev det ett besök hos Tulay och Elias! =) Dom fick sitta och titta på varandra och verkade tycka att det var ganska roligt =) Kul nu när Eric börjar se och upptäcka lite mer! Han fick sitta så med Emmy oxå och han skrattade rätt mkt ;) Söt söt!
Tyvärr inga bildbevis här!

Efter det! (fullspäckad dag) Åkte vi med mauritz carro och mange till mauritz pappa och käkade, det var tydligen det kinesiska nyåret igår! Så vi fick gott käk! Jag va lite skeptisk först, hade aldrig sett mat på detta vis =) Men det var gott! Fast jag smakade bara biff och kyckling! Man tog mat och la i en stor "gryta" i mitten där det kokades! Typ köttbullar, kyckling, räkor, fiskbullar och bläskfisk. Sen ris till det!

 


Nu är vi hemma. Jag äter chips =)

Nu ska jag kolla lite bloggar sen natta min son!

Hej hej!







Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder =) Ska kolla upp det där på Kultan, så kanske vi kan gå dit nån dag med barnen. Kan ju va kul att se vad det är iaf =)

2008-02-07 @ 23:06:04
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Oh så söt stjärnbody han har på sig.
Ja ingen stor skillnad på dom inte.Eric ser nästan större ut :)..

2008-02-07 @ 23:11:03
Postat av: nikita

Albin får laktulos mot sin mage, de funkar jättebra! (då får han både gasa mkt och bajsa själv)
Tror de är från 6kg man kan börja ge de..
Jobbigt när dem ska ha ont i magen :/

2008-02-08 @ 08:17:42
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0