Hej igeeen!

Duktig jag är idag ;)

Åkte till Tulay en sväng! Vi ska ses på fredag igen, kan stanna lite längre då. Pizza ska vi käka! Fast just ja.. nu kom jag på.. Om Eric inte har feber vill säga.. han ska ju få sin första spruta imorrn =/ Hoppas det går bra!

Nu kommer snart gästerna.. bra för jag är hungriiig! Blir friterad kyckling och strips! Mummms!

Eric imorse.. Tog nog på helt fel tröja?!
image325

Mer bilder...


 
På föräldraträffen igår innan massagen! Min lilla gohaka =)



haha, han satt en stund innan jag hann ta fram kameran, tippar snart ;) På ikea för nån vecka sen! Jäkligt dåliga fotöljer vill jag lova! Får ju nästan inte plats när man ska amma! Bara när bebisarna är små! Minns att det gick bättre när Eric var mindre..



Sover skönt!



En till bild med fina dressen =)

Dom har fortfarande inte kommit... hungeryyyy!

Byee!




Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas det går bra med sprutan. Elika var o fick sin andra dos idag, utan problem. Så hoppas du har lika bra tur =)

2008-02-20 @ 19:01:43
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

haha...den översta bilden var klockren! Hoppas det går bra med sprutan! kram

2008-02-20 @ 20:10:03
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0