Kakel

Yeh! Nu är det kaklat i köket! Men jag tycker det skulle blivit finare med större "bitar".. =P Men det blev helt ok! Som sagt, nästa gång ;P som med allt! Bara fläkten som ska upp nu sen nån list och lite annat småfix! Så helt klart är det inte.. Den bilden får ni se vid ett senare tillfälle! =) Lägger upp lite bilder på förändringen! Lite skillnad mot innan =) Ska bli kul att ta den helt färdiga bilden sen i samma vinkel som första bilden!

    
   

Det gick jättebra på föräldraträffen, Eric verkade gilla massagen.. han kissade som tur va inte =) Blir väl nästa gång! ;) Tråkigt att jag kommer missa dom två sista gångerna med massage nästa vecka =/ På fredag kan jag gå allafall...

Jag åker med svärmor till Göteborg på Måndag.. sen hem Måndagen efter med mamma, hon ska ner och hälsa på Klas Anna och Ilja.. Så då ska jag träffa dom oxå.

Imorrn åker vi nog en sväng till Tulay och Elias, va längesen nu känns de som =) Sen på eftermiddagen har vi middagsgäster..

Nä nu ska jag ta en (till) chokladboll och se på Gynning!

Tja tja!



Kommentarer
Postat av: nikita

åh vad fint :D
men ja ang mitt inlägg.. du vet nog !!

2008-02-19 @ 22:14:21
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Lisa

Jätte snyggt,*avis* ;)
Ser inte ens ut som samma kök..:)

Jo,håller med..Kikade tillbaks på lite bilder på Eric,dom är faktiskt lite lik varandra :) Det är vissa miner/uttryck som gör att man lätt ser likheten :) KUL=)

2008-02-19 @ 22:20:03
Postat av: Linda

Jojjo, det tar sig ju riktigt bra nu.. Blev ju skitsnyggt! :)

2008-02-20 @ 08:07:33
Postat av: Josephine

Vilket snyggt kök :-)

2008-02-20 @ 08:19:26
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: pinglan

jisses vilken skilldnad motför hur det såg ut innan ni flyttade in! hur snyggt som hellst ju!

2008-02-20 @ 09:38:25
Postat av: halaa

YES KOMEMR DU :d

2008-02-20 @ 12:41:13
Postat av: Alexandra

Fett snyggt kök, du får ta en "efter" bild där nu när allt är klart så man får se!
Flyttar snart och ska smårenovera, kul att få lite inspiration!

2008-03-14 @ 22:11:10
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0