Sonday

Ja då var veckan slut snart då! Fort har det gått som vanligt! Många jag har tänkt träffa men det blir aldrig av.. dagarna bara springer förbi och man får inte mkt gjort känns det som! Nu åker jag ju till gbg en vecka men efter det måste jag på några dejter =) Madde, om du kan v 10 så måste vi verkligen ses då!!

Lördag
Jag åkte iväg själv en sväng på ikea.. shoppade 2 svarta jeans och 3 (!) tröjor på H&M.. kunde inte bestämma färg på tröjorna ;) Så det blev en svart, brun och blå/grön =P Tänkte ta en grå oxå men hejdade mig! Försökte hitte en bild på nätet men det gjorde jag inte.. Är som en vanlig huvtröja fast utan huva =) Hög krage istället! Jättesköna! Handlade även lite grejjs till Eric på Lekplaneten =)

Pappa+Ingalill, Tord+Elsy och Mamma+Johnny kom och käkade.. supergod mat tyckte alla =) Ms mamma va här ett tag men sen hade hon bokat tvätttid hos hans faster så hon va tvungen att åka, typiskt att det inte fanns tvättid nån annan dag.. och det var inte lite tvätt hon tog med sig, alla täcken och så oxå! Madrassen i sängen och allt.. SÅ SNÄLLT!!! Men hon hann träffa pappa och dom allafall =) Mamma har hon träffat innan..
Alla hamnade på bild utom jag! =P
 Tord & Elsy 
 Mamma och Eric, han måste självklart smaka på sin nya groda!
 Pappa & Ingalill
 Pappa Momme och Eric
 Johnny & plutten
 hehe.. Pappa och Ingalills hund Betty.. kollar på tårtan =)
 En släkting till M kom med den här på morgonen! Snällt!!

Wissam kom förbi på kvällskvisten oxå och käkade lite..
Dom åkte hem runt 22 tiden kanske.. Vi väntade på att Ms mamma skulle ringa men hon ringde aldrig.. vi hade ju ingen madrass i sängen ens så jag låg uppe i soffan och Eric fick ligga i vagnen.. och lite i babysittern.. Har inte sovit många timmar, och ont i kroppen...
Nu imorse så M att hans mamma hade ringt 04.35 eller nåt (!) Dom hade som sagt mkt tvätt!

M har åkt iväg med Eric och hämtat henne nu.. Idag ska det bara städas och packas! Flyger 09.45 imorrn!

En till film på Eric imorse.. hehe, blir alltid tyst en stund när han märker telefonen! Ibland låter det verkligen som att han försöker säga nåt till figurerna, den där mobilen till vagnen köpte jag igår, 99 kr =)



Nu har dom kommit så jag ska bädda sängen!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi jisses va han snackar :)

2008-02-24 @ 11:57:42
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Jannica

Har alltid undrat hur du lägger upp klippen du tar själv. Är knepet att lägga upp dem på youtube och sen lägga länken i inlägget? Måste man bli medlem på youtube först?

2008-02-24 @ 12:07:44
Postat av: Lotta

Jannica: Här beskrivs hur du ska göra:
http://www.designadinblogg.se/1192908366_guide__lgga_in_filmkl.html

2008-02-24 @ 13:05:35
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Linda

Sonday? Vad är det för dag? ;P

2008-02-24 @ 17:34:45
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: pinglanmadde

vaaaaa?! är det där din pappa? han har handlat av mig massor av gånger jue!:-D
v.10? det blir säkert kanoners! har inte mycket för mig alls!

2008-02-25 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0