Gårdagen!

Blev rätt lyckad =) Va trevligt, vi blev 8 st till slut.. Jag Momme Hanna Diana Emma Wissam Moris och Timmy..
Lite bilder kan jag bjuda på! Men Födelsedagsbarnet fastnade inte själv på bild.. Jag glömde fota från början oxå så det är bara tomma tallrikar =P Vi åt allafall potatisgratäng och oxfile! Till efterrätt blev det daimtårta..! Är lite tomt på väggarna, vi har inte fått upp tavlor än, vet inte hur dom ska sitta riktigt!

 
Finklädd på pappas dag =)

 
Andra ombytet efter att ha kräkts lite.. Ja, julstjärnan står kvar (!!) haha.. kanske dags att ta bort den idag!

 
Efter att ha kräkts igen fick pyjamasen komma på =)

       


Idag ska vi till morfar och Inga-lill och äta middag! Skönt, så slipper vi tänka på det idag =) Rätt mkt stök att ta hand om i köket nu.. tråk.... lär säkert stå kvar tills imorrn allafall om jag känner oss själva rätt =P

Imorgon ska jag på efterkontroll till bm.. gillar inte sånt =P Knepigt, på förlossningen hade man ju inga problem med att "visa upp sig", kanske för att man hade lite annat att tänka på då! =P Men men det ska nog gå bra!

I veckan ska jag även träffa Mickis och Walle.. Sara Emmy och Malin.. kanske även ta en sväng till Ulla, måste ringa henne.. Just ja, ska ju träffa Linda och Hannah och boka hotell till sthlm när vi ska på Kelly Clarkson! =) Sen kanske en sväng till birsta med Emma och Oscar!? Och Elena och Line kanske man hinner träffa en sväng oxå! Shit, det blev mkt nu =P Får väl se vad som hinns med!

En till liten bild på älsklingen, han gillar verkligen den vita figuren på sin gunga! Hans blick fastnar alltid på den! Sätter man nåt annat framför så kollar han inte, inte på den gula gubben på andra sidan heller. Hehe, undra vad som gör den så intressant!? Men nu har jag hängt dit en annan sak oxå..



Har söta hängselbyxor på sig idag som han fick i gbg! =)

 

Nu ska jag kika vidare sen kolla i en tidning! Han har somnat i gungan =)



Kommentarer
Postat av: ida a.

svara gärna på frågan i min blogg.. är du ytlig eller ej?

2008-01-27 @ 18:33:46
URL: http://ifas2008.blogg.se
Postat av: Cissi

Ååh, va kul med bilder! Vad fina kläder lilla Eric har. Diggade verkligen de på första bilden.
 
Är Diana hon med kort hår? I så fall har jag en film där hon är med. Kan hända att DU oxå är med på den. En blyyyg tjej som gömmer ansiktet, hon såg ut ungefär som du (fasst DÅ visste jag ju inte vem du var) =p Det är en par år sedan nu.. typ 5 eller 6. Synd att jag inte har VHS annars hade jag tagit upp bandet ur förrådet och kollat på det för att se om det är du. hi hi

2008-01-27 @ 22:23:05
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Cissi

Ha ha, jaaa en "fest" hos Fragge (emil) =p

2008-01-28 @ 09:47:01
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0