Hålla löften?

Jao, jag vet att jag inte är så bra på det =P Men jag ska försöka blogga mer! Kanske inte blir varje dag men ska göra mitt bästa!
Kul med kommentarer allafall =D Då blir det mkt roligare att blogga mer!
* Frida - ang dressen, jo jag har för mig att lundmyr har nån liknande oxå!

Ang serier, jag ska nog börja med att se på One Tree Hill.. Fast jag tror inte att jag köper boxarna, blir rätt dyrt =/ Får nog ladda hem istället.. men skulle vilja se på tvn så man kan sitta i soffan.. får ta och skaffa en sån sladd tror jag!

Idag har jag varit DUKTIG =D Jag tog en långpromenad (!!) Jag gick ner till stan =D Very duktigt gjort av mig! Tog ca 1 timme.. jag gick ju inte så superfort =P Va jätteskönt! Men jäklar vad jag fick ont i ljumsken i slutet när jag var på väg upp till Tulay! Inte konstigt att det känns när man inte rört på sig på ett antal månader! Nu ska jag allafall försöka komma iväg nån gång i veckan ner till stan! Sen åker man bil hem =) Det dumma var väl att vi sedan proppade i oss massa gott hos T.. =/ Är ju så man INTE ska göra.. Men så här första duktiga dagen fick det väl bli så då! Men inte alla gånger! Sen är det ju fredag, och på helgen kan man få unna sig lite =)

Igår va jag och M och köpte tapeter till köket, svart med grått mönster! Kommer nog bli nice! Försökte hitta en bild men det gick inte.. får knäppa ett kort sen så får ni se när den är uppe! Sen är det bara kakel och fläkten som ska upp och sen är det klart =) Bara köksbordet som vi väntar på nu!

Detta köksbord, ek med granitskivor i.. fast det är inte dom stolarna..



Sen väntar vi även på gästsängen:



Fast den vill inte jag ha! Men men.. nu blev det så.. fattar inte varför man måste ha en dubbelsäng som gästsäng.. M tycker att vi behöver fylla ut ett rum.. men det hade räckt med en 105 säng så man kunde få plats med annat där.. dessutom är jag så less på ek.. vi har ju det i köket + matbord i vardagsrummet och nu oxå köksbordet! Även en möbel i hallen och 2 nya hyllor... så jag hade velat ha en annan säng.. men man får inte alltid som man vill =P

Jaja.. nu håller Eric på att vakna till. Vill nog ha lite mat snart! Och AD-droppar ska han få.

Sen blir det till att hoppa i säng.. får se hur mkt jag får sova inatt.. han har sovit i princip hela dagen, mest bara vaknat och ätit..!

Natti!

Kommentarer
Postat av: pinglanmadde

jag har en sån tv-kabel som du kan få, den är helt oanvänd. måste bara rota fram den först, men jag såg den häromdagen så den ligger nog inte så djupt under skroten;-) du kan få den (om jag hittar den) när du får din arabiska bok, för den har du ju inte heller fått!

2008-01-05 @ 16:53:52
Postat av: Anonym

Är det färg eller tapet på väggarna i ert fantastiskt snygga gästrum? Den gröna färgen var skitsnygg

2008-01-06 @ 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0