Hello =)

Kommentar
Emma - självklart får du låna den =) Jag fick ju låna dom första av dig =)
Madde - Åh va snällt! Vi måste ses snart =) Kanske nåt till veckan?


Nyss kommit hem från Tulay! Vi har kollat på "På smällen" och ätit lax till middag =) såå gott, från sju kryddor =) Lyxigt att ha en man som har en bra restaurang ;) Sen blev det lite choklad igen =/ Nån bit för mkt faktiskt! Men det var ju lördag som sagt.. Nya tag imorrn =P

Just ja, glömde skriva igår! Att Eric vände sig från rygg till mage! På hans 7 veckors dag =) Lillplutten min! Men jag måste blir bättre på att ha han på mage, har bara haft det några enstaka gånger.. Han måste ju få träna lite.. Nu när han inte är van gillar han inte att ligga så några långa stunder.. 

Idag var jag och Momme på babyproffsen, köpte en Baby björn - Babysitter (beige + svart klädsel) och Bärsele (brun/beige)! Tycker den babysittern är kanon, så bra gung på den =) Har testat den hos Tulay lite och kände att vi oxå ville ha en =) Fick även med en extra klädsel! Testade även hennes bärsele så det blev en likadan, Eric verkar gilla att sitta i den =) På affären testade vi en ny bärsele som kommit, där barnet kan ligga ner.. men den va inte så bekväm, all tyngd kom på ena axeln, kände att jag inte skulle använda den så mkt så det blev inte den, men Eric verkade ligga bekvämt där allafall, så det va synd att den inte va så skön att ha på sig.

 




Ska nog försöka komma i säng snart. Han sova ganska bra igårnatt.. förstår inte hur han kan sova SÅ mkt.. Idag har han oxå sovit hela dagen.. Får se hur det blir inatt.. Han kanske sover alldeles för mkt så han blir trött hela tiden.. Man vet ju själv att man blir trött av att sova för mycket.. Men men vi får väl se. Nu sover han i sin babysitter.. Vill ha mat när han vaknar.. Sen får vi se =) Jag skulle gärna sova lite ;) Är dålig på att passa på att sova när han gör det på dagar/kvällar.. Då är det så mkt annat man vill hinna göra..

Well well..! God kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad väger eric nu då?=)

2008-01-06 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0