Shopping shopping

Jepp! Igår när jag var på stan med Mickis och Walle blev det en kofta och två linnen och benvärmare från gina, fast linnena ska tebax! hmm.. en amningströja och en body från POP.. men vilket minne jag har. Det va kanske inget mer.. Jo just ja, en jacka på H&M! Vi åt lunch på Åhlens.. sen gick vi omkring och kikade.. efter det så blev det efterrätt på Åhlens igen och amning =)

Idag har jag varit i birsta med Diana.. där fick jag hem en del! Har fotat ;)

En sparbössa till Eric från Monki =)

  
Tre dojjor från Euro Sko, REA 70 %, skulle blivit 2247 kr men jag betalade endast 527 kr (!!!) Fast egentligen inte ;) Jag hade ju presentkort! Great! Me like!


Jeanskjol från H&M

  
2 tunikor svart, blå och en klänning/tunika från Vila, 99 kr st (!!) Nice price!

Gårdagen:

Röd vårjacka, H&M


Söta benvärmare, Gina

Från Göteborg:

Kappa från Topshop! Nypris 1300 tror jag, betalade endast 350 kr (!)

Ni får ursäkta vissa dåliga bilder, men men!

Blev lunch på donken idag.. sen åkte vi och handlade på Ica Maxi. Det blir strips och oxfile till middag! Gött!

Nu ska jag sluta innan jag råkar trycka fel denna gång! =P

Kommentera gärna nåt inköp ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ja det känns ju som att du behöver mer skor... ;P Tar du igen lite shopping nu eller?? *s*

2008-01-30 @ 18:00:32
Postat av: Cissi

Vilka kanonklipp! Skojj att du bloggar mycket. Och bilder är ju ALLTID välkommet för min del ;D

2008-01-30 @ 23:19:15
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: nikita

en sån sparbössa har Albin också =)

2008-01-31 @ 07:03:11
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0