Torsdag

Idag klev jag upp tidigt.. Eric har haft ont i magen inatt så det har varit lite jobbigt att amma.. han vrider och spänner sig hela tiden stackarn.. sen runt 7 kunde han inte somna om så bra.. så då fick han sitta uppe i babysittern och då kunde han sova med lite gung =)

Har börjat rensa lite skit i köket, allt möjligt som har hamnat där, känns som ett förråd.. kul, not! Sen dammsög jag vardagsrummet och har börjat packa upp resväskan, duktigt!

Och har även hunnit med att besöka mina kära arbetskamrater och hämtat julklappen =) Efter det blev det en sväng på donken.. ut till babyproffsen och köpte en lekbåge till babysittern och sen hem!

Ikväll ska jag käka tacos med Hanna och Diana! Kanske blir en promenad med Hanna om en stund, hon skulle ut med Dianas hund Billy =) Har nyss ammat och Eric sover i babysittern så jag vet inte om jag vill väcka honom, fast iofs lär han somna på studs igen i vagnen..!

Just ja, i tisdags va vi på bvc.. Eric växer vill jag lova! Han vägde 5940 g! 57,5 cm lång.. men jag tror han är längre, han låg nog lite krokigt! Så han ligger över kurvan på vikt och på, nästan lite under på längden.. Men det är inte så konstigt med tanke på hur mkt han äter plutten =)

Nä nu ska grejja lite tills Hanna ringer!

See you!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja se till att få ordning på huset nu så det blir nån inflyttningsfest nån gång ;-)

2008-01-24 @ 19:37:58
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Emma

Åh shit..han är snart ikapp Oscar..vägde honom i tisdags och han vägde 7700 gram och var 61 cm lång ;-)

2008-01-26 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0