Ännu en dag

På stan! Med Tulay, Elias, Jossan och Tilly.
Jag började med att köpa ett linne på HM, kände mig inte bekväm i det jag hade på mig =P Köpte även en långärmad till Eric eftersom jag självklart glömde den hemma. Men det visade sig att jag inte hade behövt, använde den aldrig. Var ju så fint väder! Vi käkade lunch på Åhlens igen. Blev fisk för mig. Barnen härjade på och åt mest smörgåsrån. Sen strosade vi runt lite. Stannade på Barista igen på torget. Jag åt glass =) Väldigt mysigt där! Vi gick efter att suttit rätt länge på Barista hem till Tulay. Där fick barnen leka..! Jag åkte till donken och handlade mat till Tulay vid 19 sen gasade jag hemöver med mina 2 cheese. Eric somnade i bilen igen. =)

  
  
 
Riktigt nice!

Blir nog sängen snart! Kika lite på TV sen sovaaa!


Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Fins bilder.. De är nytt lösen ord i min blogg.. För någon läcker info..

2008-07-16 @ 21:22:11
Postat av: Tulay

Nopp. ta bort!

2008-07-16 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0