Changed plans

Känns som att jag använder den rubriken lite då och då =P

Hade ju inte tänkt gå nå mer på GF. Men ikväll ska jag gå med Linda och Hannah! Ska vara här innan.. Linda är här och Hannah dyker nog snart upp. Blev lite rädd där ett tag när det kom regn, men nu börjar solen kika fram igen! Skönt! Vi tänkte gå imorrn istället men det verkar bli sämre väder imorrn.

Idag va jag på stan med Malin en sväng. Käkade langos, gott som vanligt! Nästan godast i år faktiskt! Sen åkte jag och hämta Linda, vi gasade till Birsta sen hem hit. Köpte en tunikaaktig sak på Monki. Och compeed, mina skavsår är inte att leka med =( Första gången idag som det inte blivit någon promenad..... Men om vi går imorrn eller söndag så ska jag gå hem oxå!

Nu ska jag vara lite social med Linda och Eric. Han börjar bli trött men ska försöka hålla honom vaken till 19. Lär säkert ha svårt att somna i alla fall. 

Från GF igår:
Fanns bara rosa hörselskydd kvar ;) Men vad gör det! Han var inte så förtjust i dom ändå.
  


Just ja!

Idag för första gången har han inte druckit någon välling alls på dagen!! Inte sen imorse! Han har ätit ungefär:
06-07 Välling
11.00 Gröt
14.00 Pure (en halv stor burk)
17.00 Gröt
19.00 Välling
+ Välling en gång inatt (förhoppningsvis en gång)

Så det känns kul att det börjar ta fart med maten!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Oj oj oj ,ska du gå ikväll igen? Är det verkligen så kul där?

2008-07-04 @ 21:53:34
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha ha ha.. nä det är din tvillingsyrra va? ;P

2008-07-05 @ 20:45:07
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Linda

mm!! hoppas hon kommer på fler fester ;)

2008-07-05 @ 21:01:26
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0