Deprimerande

Många blir väldigt aktiv inne när det är sånt här väder. Som att passa på att storstäda osv. Själv vill jag bara krypa ner under täcket och vakna när regnet är över! Sånt här väder gör mig bara latare =/

Men självklart trotsade vi regnet imorse och gick på vår promenad. Verkligen SPÖREGN, men det var ju en upplevelse det oxå. Speciellt för Eric =P Han trodde väl att han fick en långdusch eller så. Fast man har regnskydd så blir det rätt blött! Han vill ju gärna sitta långt fram och ha huvudet och händer "utanför vagnen". Men vi överlevde. 

Väl hemma åt vi lite, duschade.. Sen blev det en tupplur. Nu har jag nyss ätit lunch, Eric oxå. Men han ville inte ha mkt, inte av gröten tidigare heller. 

Nu vette blommorna vad vi ska göra. Fortsätta tråka på. Äta chips och dricka coca kanske. Blev inbjuden till Linda och Christer, men njaa vet inte om vi orkar ta oss ut ens. Fantastiskt!

"Hur blir ni" när det är sånt här väder? Är jag ensam lat i regnet?

Helt off!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ja just nu är jag ju helt tvärtom med tanke på att jag poppar musik på högsta och dansar runt här hemma! :P Men annars brukar sånt här väder få mig på film eller läshumör...! "Ey len! K-T-H!" Bounce bounce bounce :)

2008-07-12 @ 14:38:52
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har röjt hos mormor tills alldeles nyss och nu har jag ätit strömming o kokt potatis + hård smörgås. Gott men lite för salt.

Men nu blir det vila resten av dan´o lite TV kanske. Och ngn påse som ska packas ur. Har du stora raka brödformar till tex limpbak??

2008-07-12 @ 16:09:10
Postat av: Linda

100 kr/mån! Ja det kanske jag oxå ska bli :P

2008-07-12 @ 17:25:40
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Hannah

hallå! jag följer nog med vore kul :)

Vi ses i mprgon. Vilken tid?

2008-07-13 @ 13:26:15
URL: http://kinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0