Linda min Linda =P dobidobidobidO


Hon sällskapade oss ikväll oxå! Jag kockade IGEN! Stort (!) Det blev lax och pärer + gosåsen! Glass och maränger till efterrätt! Såg även The Heartbreak Kid. Den var ju skoj faktiskt =D Haha som Linda sa, är ju bäst när tjejen sjunger med till ALLA låtarna i bilen! =P

 

Eric somnade till en stund vid 17.30.. Sen fick han välling strax innan 19. Men då kunde han ju inte sova. Så nu vid 21 fick jag i honom 140 ml till! Och han har somnat. Så då borde han ju kunna klara sig till 04 tycker man! Vi får väl se, han får inget innan 03 i alla fall!
Natten som gick var väl sådär... Han vaknade vid ca 23 och jag fick honom att somna om ett tag innan 01. Mellan det var han mest vaken. Momme fick ta honom lite oxå. Men han sov bara ett tag till, så vid ca 01.15 fick han välling. Fast han hade ätit rätt tidigt, 18.30 och somnade efter det. Sen åt han vid 05-06 så det blev ju bara en gång inatt ändå.


Igårkväll/natt, han blev lugn när han fick sitta framför datorn och lyssna på sina favoriter ;)

Tidigare idag var vi med Jossan och Tilly i Birsta. Köpte en body till Eric från Cubus, en svart där det står "daddy is my hero", jättesöt =)

Jo just, min vrist gör oont ont ooont. Kunde bara gå ett varv imorse, sen tog jag bilen hem och mamma gick med Eric till oss. Vette tusan vad jag gjort, men inte blev det väl bättre av dansningen i fredags! Typiskt!

Jag ska kika runt lite sen hoppa i säng så man får lite sömn inatt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ajdå, ere ni själva som fixar eller hämtar ni fixare?

Våra projekt brukar oxå stanna upp, finally gick det snabbt men det var ju ett litet enkelt projekt!

Drömmen vore ju att kakla skiten men ooorka! haha

2008-07-20 @ 21:53:48
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha, var ganska kul att se hur lugn han blev när han satt med momme vid datorn. helt fascinerad av låtarna och kortspelet :)

2008-07-21 @ 09:03:21
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

fin bilder.. stor han blive..

2008-07-21 @ 11:15:52
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: IdaB

De e vatten el fruksoppa hon får nu på morgonen... men av de kalla i magen då hon inte dricker det varmt blir hon super pigg för en kort stund o sedan trött o grinig! Wiiiee de e roligt med morgonpigga ungar ;P

Hehehe...

2008-07-21 @ 19:25:39
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0