Ny mobbe

Momme fixade en ny mobil till mig idag, bytte med en på hans jobb. Fast jag vet inte riktigt om jag vill ha den, känns sådär. Så liten och tunn. Är en W890i... Får se om han får försöka få tag på en annan =)

Idag har jag varit och hälsat på Madde och Amira med fam. =) Hon är så söt Amira, gillar bebisar =) Och snart får hon ju en "egen" liten bebis.. Spännande! Så då får man snusa på en liten Ayah (kanske) när man kommer nästa gång!! =D
Fick smaka god korvstroganoff =) Så det ska jag göra någon dag här! Åkte på City Gross och handlade lite förut. Har faktiskt varit duktig på att laga mat några dagar nu!

Eric somnade lite senare idag för att han sov middag lite sent. Får se när han vaknar. Är såå tröttsamt att försöka få han att sova lite längre.. Man är dödstrött! Men det är ju värt det när det har gått till sig. När det nu gör det =P

Pratar lite med Linda på msn, sen ska jag hoppa i säng!

Natti natti

(Tycker det är tråkigt utan bilder i inlägg, hos er oxå) =P

Haha.. dark!

Kommentarer
Postat av: Linda

shit va mörka vi var!! :)

2008-07-22 @ 21:54:04
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Ååh.. Precis en sån mobil går jag och suktar efter =)

2008-07-22 @ 22:21:13
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej Lotta! Tänkte höra om sakerna från Mama partyt har kommit för jag åker ju i morgon? Jag skickar ett sms till dig också om du nu inte skulle läsa det här =)

2008-07-23 @ 08:34:56
Postat av: Mia

Näe, jag testade aldrig kycklingen. Men jag ska. För det såg riktigt gott ut. :-D

2008-07-23 @ 09:29:51
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0