Paus

Igårkväll när jag skulle blogga funkade inte tangentbordet såklart!

Jag var duktig igår och gjorde Korvstroganoff och ris! Som jag åt hos Madde! Blev supergott! =)
Hemmagjord, jag är så dålig på mat så jag köper ofta färdiga påsar till blandningen, men nu gjorde jag alldeles själv! Bra bra!


Men just ja, appropå Madde! Grattis!!! Hennes lilla Ayah kom inatt (!!) Hann inte in, så hon föddes i bilen utanför sjukhuset!! Har inte hört nåt mer men jag hoppas allt gick bra!! =) Längtar tills jag får träffa dom!!!

Paus.
Känner att det blivit lite mkt dator nu ett tag! Så jag ska försöka att inte sitta så mkt över helgen. Får se hur det går. Kanske kikar in nåt. Men då vet ni varför ifall jag inte uppdaterar på någon dag!

Jag och Eric har nyss ätit lunch och duschat. Ska väl iväg och göra nåt strax. Kanske träffa Linda ikväll! =)


Trevlig helg alla!! Lovar en bra uppdatering med många bilder när jag kommer tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Va gott det såg ut !! :D Duktig du är !



Ooh va "läskigt" att hon födde i bilen !! :O Men bara allt gick bra så :)

2008-07-24 @ 17:21:33
Postat av: Linda (från mobilen)

Var mackorna goda?? :-P

2008-07-24 @ 20:27:49
Postat av: pinglan

Tackar:-) Allt gick jätte bra, och nu är vi hemma. Smakade maten bra?:-D

2008-07-25 @ 15:03:53
URL: http://pinglanm.blogg se
Postat av: lotta

Yes, tror de var din karl som serverade oss.

Men märkligt att korvgrytan som jag gjorde till midda var godare än maten på norra...trist.

Hoppas ni mår toppen!

2008-07-27 @ 09:19:06
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0