Still boring

Japp! Tycker det jobbigaste är att logga in ;P

Hade jättekul på GF i fredags faktiskt! Det trodde jag inte att jag skulle ha, men se där! Med rätt sällskap ordnar sig allt =) Jag glömde mitt leg hemma. Men det gick galant ;) Haha i tältet som hade två våningar stog jag och letade i väskan lite, så kollade han på mig och "ja men gå in då". Även att jag kom upp på andra våningen där det var 25, vet inte vad Hannah sa ;) Kollade lite på Petter, han va good! Sen tjoa vi omkring i tälten mest! Haha... bilder och grejjs kan ni kika på hos Linda jag orkar inte ladda upp just nu.. Det är inte jag på alla bilderna (videos), min tvillingsyster! Hon är pinsam ibland! =P Men man måste ju få ha kul oxå!
En bild orkar jag lägga in på oss tre, dock inte den bästa =P


Jaja.. på lördagen gick jag och Linda på dagen och kollade på EMD, dom va jättebra live! Sen åt vi langos. Umgicks nästan hela dagen!

Idag har vi varit med Linda igen.. tog en sväng till donken sen hem hit och vidare till Birsta.
Jag köpte en duschdraperistång och duschdraperi, finally! Ni får se bilder imorrn eller någon annan dag om hur det ser ut. Inte klar med piffningen ännu.

Till middag blev det pizza, min kusin med barn kom förbi. Bra matdag med andra ord! Tur att vi promenerar varje morgon!

Jo men just, kan ju meddela att jag hitta en till kartong med skor då jag skulle rensa kläder (!) Och där fanns 13 st till.. men jag tog bort 4 st på en gång. Så det var lite över 70 skor totalt från början.. Om jag inte hittar fler igen ;P Jag ska i alla fall ta bort en kartong och en påse med kläder utan att kika vad som finns i. Har jag inte saknat det på typ ett år är det nog inget jag behöver! Bäst att inte kika!

Ny vecka! Får se vad som händer. Inte så mkt planerat vilket kan vara skönt ibland! Tulay kommer hem på tisdag så då får man äntligen träffa henne igen ;)

Hör av er om ni vill ses mina vänner! Jag har som sagt inte så mkt för mig!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Åååå du är så gullig. Saknar er!

2008-07-06 @ 21:46:38
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0