Waiting for dinner

Jag håller på att kocka!! =) Det blir pastakyckling med chilisås!

 +  =

Om en stund ska jag lägga på riven ost sen får det stå en stund till i ugnen så osten smälter. Sen är det dax för käk! Smarrigt! Har även köpt chips, så det kanske blir en film till det sen!

Eric sover. Inatt blir det uppesittarnatt. Får se hur länge. Men han ska inte få äta första omgången, ska i alla fall dra ut på det. Han åt 18.30 så till 02-03 får han hålla sig. Hoppas jag orkar bara. Men jag fick ju sova ut idag så det ska nog gå bra. Har inget speciellt att göra imorrn så då får jag vara lite trött. =)

Tjao!  

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mm, maten ser smarrig ut :]



Kul att du är nöjd med väskan, hoppas jag gjort ett bra köp då!

2008-07-19 @ 21:37:12
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Bravo. hemlagat!!

Kul att det gick bra med Eric.

Har varit nyfiken hela dan´men inte hörde du av dig!

Har varit hos Marie idag o Jörgen är sugen på att få träffa Eric.

Idag var Mimmiz o Alex här o vi grillade. Det var fint väder o maten var god!

Kram o nattinatti.............

2008-07-19 @ 23:04:52
Postat av: Mallan

Ooh du det där såg gott ut !! Mer exakt recept tack ;)

2008-07-20 @ 17:42:07
Postat av: Mia

Det där ser riktigt gott ut. Jag som tog fram kyckling till imorgon... hmmm....

Såg receptet hos mallan. :-D Så jag tror bannu mig att jag testar. :-D

Hit ska man tydligen kika in fler gånger för mattips. :-D

2008-07-20 @ 21:40:26
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0