Hot

Varmt varmt varmt har det varit idag oxå! Bra träning inför Turkiet ;)

Idag har vi gått omrking här nere igen.. Käkat rätt mkt =P Jag blev proppmätt.. I slutet när dom höll på att stänga var man tvungen att köpa en sista gång ;) Har även åkt karusell..! Vi åkte gratis 2 ggr! Nice nice! Smörade lite =P Virvelvinden, igår när vi åkte gick det skiiitfort typ hela tiden! Jäkligt kul! =) Förra året var jag ju gravid, så då åkte jag ingenting... Hoppas på Liseberg nån dag nu! =)

Har inte så mkt att skriva... tråkigt när man inte kan lägga in bilder.

Vad har ni gjort i helgen??

Ska nog hoppa i säng snart.. rätt trött faktiskt.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: malin

nä, jag ska bara byta ut dem röda tapeterna, så jag ska spara fonden. =) Men när åker du till turki?? kram

2008-06-02 @ 00:01:42
Postat av: Mikaela

Hehe nu känner jag mig taskig... men jag tror inte jag behöver pumpen. Han har börjat druckit nu för fulla muggar =) Ja det har blivit lite lite bloggande nu ett tag =) Vad kul med massa karuseller..

2008-06-02 @ 07:51:49
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Linda

Thaaank you ;) Jag vet inte än.. det ser bra ut, blir smakprov snart! *s*

2008-06-02 @ 20:46:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0