Idag

Ooooj, det här skrev jag imorse. Men publicerade aldrig =P


Nu ska vi snart iväg på promenad! Vi har gått i över en vecka nu! DUKTIGT!

Idag mellan 12-15 ska vi iväg på sommarfest med familjeliv-tråden! Ska bli skoj! Det är fika, korvgrillning, fiskdamm, underhållning som står på schemat! Hoppas vädret blir bra! Men annars håller vi oss inomhus.
Jag och Tulay har fått med oss gubbarna oxå, stort! =)

Erics outfit idag:


Body: Urban Elk
Baggyjeans: POP
Strumpor: No idea, arvegods kanske!

Efter att jag varit iväg till badrummet så hade han börjat pussla lite ;P


Nu hoppas jag att mamma kommer snart.. Eric börjar bli otålig och vill komma ut!

Kanske uppdaterar ikväll om hur det var på festen! =)

Tjao!

(Nu har vi hunnit komma hem från promenaden) ;)

Kommentarer
Postat av: Tulay

Busunge

2008-06-29 @ 18:17:18
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0