Long time no see

Im in Sweden again!

Vi kom hem igårkväll. Sov hos Mohammeds kusin inatt. Nu är vi på hans restaurang.

Blir bara en kort uppdatering nu. Skriver mer när jag får tid. Eller iofs har jag lite tid nu men jag orkar inte ;P

Resan har i alla fall gått superbra! Flyget gick hur bra som helst och i Turkey gick allt väldigt smidigt!

Bilder och mer info om resan kommer när vi är back in Sundsvall. Men nu vet vi inte riktigt hur vi ska ta oss hem. Flyg är jättedyrt nu =/ Jobbigt att ta tåg med sååå mkt packning. Får se vad det blir. M vill åka hem så fort som möjligt för han ska jobba.

Jaja, tänkte bara säga att vi är tillbaka! Massa bilder och ett riktigt inlägg väntas ;)

En sak till, imorrn blir Eric 7 månader (!!!!!) Fattar inte...! Min lilla bebis är inte så liten längre. Ett tag innan vi åkte till Turkiet så började han ställa sig i krypställning! Så han står där och gungar nu =) Tar sig bara bakåt. Han har även ställt upp sig på armar och fötter =) Tar nog inte så lång tid tills han börjar krypa =)

Nu vill han vara med mig så jag måste sluta =)

Hears så fort jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh..Vad kul att ni är tbx,härligt att resan gick bra med lilleman..

Väntar med spänning på bilder och en massa text :)

2008-06-15 @ 16:17:40
Postat av: Linda

Vad kul att han är på g att börja krypa :) Det blir donken/biteline när ni kommit hem igen iaf! :P

2008-06-15 @ 20:04:42
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: emma

hihi..osciluren han vägrar krypa..åker på rumpan han...s

2008-06-15 @ 20:15:45
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: lotta

Men va skönt att de gick bra att resa och att ni haft det toppen!

Vårat troll tar sig framåt nu plus att han sätter sig upp från krypställning. Och idag så drog han sig uppför att kunna pilla på en lapp.

Så Kent har fått sänkt spjälsängen nu.

Men det går ju för fort, vill ju att Bon ska va min lillbäs ju....



Ha det underbart och va kul de ska bli att se på massa kort!

2008-06-15 @ 20:42:42
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: hej

det va på tiden ;)

Va bra att resan gått fint. Förhoppningsvis ses vi snart när du kommer hem.

Kramis

2008-06-16 @ 12:42:58
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: halaa

GRTTTIIS TILL MIN ÄLSKADE ÄLSKLING ERIC 7 månader stor pojke pussa ihjäl han från mig . tur attja intekan göra de. hde mosat snder han då (L)

2008-06-16 @ 14:04:14
Postat av: MittLivSomJag

Svar: Vi har fått lära honom av med nattätningen... tog oss några nätter av ilska från min sons sida, men det har det varit värt.

Nu vaknar han som tidigast 6-7 och vill ha välling men somnar oftast om till 8-10 någon gång! :)

2008-06-16 @ 16:54:22
URL: http://www.mittlivsomjag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0