Hej hopp

Idag är vi uppe tidigt. Jag gick och la mig tidigt igår.. Natten har varit rätt ok, bättre än igår. Men han har vaknat av magen några gånger.. Kanske blivit lite sämre i magen för att jag börjat med nr 2 på ersättningen? Jag bytte bara rakt av, eftersom han bara fick en gång på kvällen.. För han bajsade inte mkt igår heller. Några dagar så har han ju bajsat på morgonen, men inte nu. Kanske går till sig snart. Gav ju lite gröt igår oxå så när han får lite annat i magen kanske det blir lite knepigt i magen oxå. Jäjä.. Ska kanske testa bifidus. Eller börja med Nestle.. fast igår köpte jag semper både färdigblandat och pulver.. Så det måste jag göra slut på.

Hahaha... Eric tog ut nappen själv nu, och la ner armen, sen stoppa han tillbaka den rätt i munnen.. När jag kollade igen så hade han tagit ut den och stoppat in den åt fel håll! Han såg så förvånad ut, kul att han börjat upptäcka att han kan grejja med den själv! Det har han inte gjort förut! Men det är väl mest för att han försöker stoppa in fingrarna i munnen samtidigt som nappen ;) Nu hamnade den åt rätt håll fast upp och ner =P

Ja.. Idag ska jag kanske träffa Linda ett tag! Får se vad vi hittar på..

Igår åkte vi och köpte sommardäck till volvon. Betalade 3800, ok pris! (fälgar oxå) Dom såg fräsch ut. Vi var även en sväng på boom, i lördags på mio och bauhaus. Måste köpa en tv-bänk, har köpt ny TV 42'.. Men det är så svårt att hitta nån som passar in till sofforna.. Jag vill byta ut alla möbler i tv-rummet! =) Såg en stor härlig soffa på boom, även en "biosoffa", skulle va nice att ha ett biorum nere =) Men man kunde bara sitta tre.. På baushaus såg vi jättefint kakel, så nu vill vi flytta igen ;P Fast golvet är ju inte lagt i badrummet nere så man skulle ju hinna byta ut det, såg ett skitcoolt svart golv, blankt och som glittrar =) Såg ut som en stjärnhimmel fast på golvet! Men det lär ju inte bli nåt byte..

Nu sitter jag här och Eric i stolen, lyssnar på Majas alfabets-sånger! =)
Lalallallaaalalaa
Här har jag letat i flera timmar, nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar, och massor av barr har jag fått i skon. Men i korgen finns bara eeeeen Champinjon.

Lillen igår:
image405

image406

POP-dressen gav jag till mamma för att tvättas.. Så vi drog på tröja och byxor, som vi fått av jobbet! Så fina =) Sen fick han ha vantarna jag köpte och tofflor. Jättebra vantar! Tycker att det varit så svårt att få på han dom andra vantarna jag haft så vi har aldrig använt dom, men dom är va jättelätt! Han blir så svettig nu i fleecedressen.. Och jag har en POP-jacka men den känns lite stor än, är stl 68. Och knölig uppe vid halsen. Men den kan vi nog börja använda snart. När man inte är ute så mkt utan mest i bilen/affärer så räcker det med extra tröja och byxa nu.. Fast det är ju kallt ute.

Nä nu får det räcka =P

Hej hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Josephine

Vilen söt dress Eric har på sig :-)

2008-03-24 @ 10:11:27
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: nikita

jo ja vet , men alla kommer inte me då man googlar..
vilka auktioner har du vunnit ?
ja vann ju en mössa men den va för liten.. å ja budar ofta bara på kläder me prislapparna kvar :P vill helst ha nytt =)

2008-03-24 @ 10:46:06
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Lisa

Gud så söta kläder han har på sig!
Hela han är så söt!:)

2008-03-25 @ 18:41:47
URL: http://eminsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0