Snart sängen!

Jepp.. Lika bra att lägga sig tidigt, för det är jag som får kliva upp imorrn ;) Som alla andra dagar! Så Momme får nog ge ersättning och komma ner när han somnat sen.

TACK för era kommentarer! =) Kommer mer bilder från hemmet framöver! Men som ni kanske märkt går det lite segt här ibland ;)

Idag träffade jag Linda en stund, åt lunch på Bite Line! Längesen! Gött gött!

Tänkte göra paj idag, blev inspirerad av nudel ;) Men jag orkade aldrig åka och handla det som saknades.. Så imorrn blir det nog paj istället! Med blåbär och kanske hallon =) Yummie!

Jag är verkligen inte huslig av mig.. jag skulle nog va sämst som hemmafru =P
* Jag älskar god mat och att äta smarriga "bakelser" - men orkar aldrig laga
* Älskar ordning och reda - men är för lat för att hålla ordning
* Älskar inredning -  men orkar inte fixa till det så jag vill ha
osv osv osv...
Ge mig energi och motivation någon! =P

Nä nu hoppar jag i säng!

Natt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha..jag är PRECIS som du...Skönt att man inte är ensam..=P Vi kanske får peppa varandra! Och mammafika låter mysigt. Hoppas Ni får en bra påsk! Kram

2008-03-20 @ 22:03:01
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0