Varför alltid så svårt med rubrik?

Morning!
Nyss käkat frukost här vid datorn och kollat bloggar! Eric sover lite i babysittern.. Måste snart börja städa upp lite här! Linda Hannah och Sam ska komma och fika =)

Igår hade vi middag här.. Jag+ Momme Hanna Diana Wissam Berra.. Blev tacos! Gott gott.. Hanna va snäll och hjälpte till att få bort den förbannade disken innan ;) Tack!! Sen fixade vi maten oxå! Lite senare kom Hamid Adel och sen Oskar.. Dom skjutsades ner mot stan runt 23-00 nångång!
Eric fick ersättning vid 20 sen ammade han vid 00 igen. Så såå mkt bättre blir det inte av ersättningen, men det som är bra är ju att mina bröst hinner fyllas upp lite ;) Fast 1 h mer känns faktiskt rätt mkt!

Berra har sovit här i helgen, han och Momme har satt upp lister och grejjat lite.. vi har köpt en ny bastudörr som dom satt upp.. Va meningen att det skulle kaklats i badrummet i helgen oxå, men bastudörren va tvungen att bytas först så det blir kakel nån annan dag.. Bilder på badrummet innan:

   

Nu ser det ut såhär:

     

Vi har alltså rivit väggen in mot gamla "tvättstugan" så att det istället blir ett stort badrum! Förhoppningsvis tar det inte allt för länge innan jag kan visa efter-bilder =D Men några veckor lär det säkert ta =/ Längtar!!!!!

Uppe i lilla rummet i hallen där ytterkläder ska vara finns nu golv och lister klart!




En bild på vår sötis från i fredags då vi va på föräldraträffen! Tycker han va så fin i den tröjan =)
image373

Hemma innan:


Nä nu måste jag börja städa!

Trevlig Söndag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja men det kan jag ju göra vore jätte skoj. Käka lite och sen kan vi gå till sandra det är nog inte så långt från er. Vi ska vara där vid 18.30 så när ska jag komma till dig?

2008-03-09 @ 11:19:22
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Anonym

Sötisen! =)

2008-03-09 @ 23:21:23
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Cissi

Hi hi, va söt den sista bilden var =)

2008-03-10 @ 00:21:24
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken sötis ;)

2008-03-10 @ 19:03:04
URL: http://sandranorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0