BUZZADOR

Eftersom jag tydligen är dålig på att blogga ibland, så har jag fått ett straffinlägg av Linda ;P Lika bra att få det avklarat då!

Kan berätta vad som fanns i mitt paket jag fick häromdagen!

Paketet kom från Buzzador, en kampanj från Dove! Fick prova 6 st nya deo och en duschkräm. Luktade lovely!

image683

Vad är Buzzador? Rätt enkelt!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Det enda man behöver göra är att skicka in en rapport om vad man tyckte om produkten, man ska visa den för sina vänner och dela ut prover!

Vill du oxå bli medlem? Då kan jag rekrytera dig =)

Följ denna länk och registrera dig!  
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Så ta och registrera er ni oxå =)

Kommer nog ett till inlägg nån gång under dagen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Moahahahaaa... inte visste jag att du skulle lyda mig ;) Har registrerat mig nu jag med.

2008-05-06 @ 12:12:53
Postat av: lotta

Tja!

Tog det länge innan du fick först paketet från dem?
Jag skrev in mig för nån vecka sedan men inget har hänt...
Bons vän Idas mamma har fått en massa paket ifrån dem..

Ha det fint!

2008-05-06 @ 19:22:37
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0