Härlig dag

Skönt väder det varit idag! Det blev, håll i er! Kebab till lunch.. =P Sen for vi till Moped & Motor, Wissam testade köra en hoj han kanske ska köpa. Va där hur länge som helst, i hettan.. Sen förbi City Gross en sväng och sen hem.

Jag tog med mig Eric ut och började slipa skåpet, men fy va tråååkigt och jobbigt ;P Gav upp efter en stund bara =P Vilket jobb... Lite roligare att måla om man säger så. Fast ska jag va ärlig tycker jag det är jobbigt oxå! Betalar gärna för att nån skulle göra det åt mig ;) Men men.. nu har jag dragit på mig det här och jag vill ha det klart rätt snabbt. Är i behov av att lägga massa skit där! =P

Ett gäng Härliga bilder!
   

image712

   

Sååå skööönt att ha lite gräs att gå ut på! =)



Som sagt, jag gav upp rätt snabbt!

Linda ringde och sa att hon pratat med Elena, som sa att vi fick komma när vi ville! Ingen kunde idag, men jag hade ju inget alls för mig så jag drog dit och fick se lilla Emma som föddes i tisdagskväll! Huga vilken liten en! Man glömmer sååå fort! Så söt!! Hon va jättelik Engla när hon va liten, kollade på kort. Jag tyckte inte det när jag såg henne, men minns ju inte riktigt hur Engla såg ut. Men man såg det verkligen på korten! 
 
Fick nybakta bullar och en chokladboll =) Yummie! Engla har börjat gå på pottan.. Elena frågade om hon behövde gå, och om dom skulle tävla vem som kunde kissa först. Men då ville Engla tävla med mig *s* Så jag fick gå och kissa med henne, söt! Hon vann dessutom, jag är ju inte van att kissa samtidigt som någon bredvid så jag kanske blev lite nervös ;P Sen sa hon till 1 gång och jag fick hjälpa henne medans Elena ammade. =) Duktigt duktigt.

Åkte hemöver och väl hemma käkade jag lite mat..

Nu ska jag byta till pyjamas på Eric, han börjar bli trött.

Hoppas ni haft en härlig fredag!





Kommentarer
Postat av: Linda

Va rolig hon är Engla.. =) Ska bli spännande att få se lillan live på söndag iaf!

2008-05-09 @ 20:07:51
Postat av: Tulay

Men va hände med kläderna du skulle visa?

2008-05-09 @ 20:12:01
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Linda

Ha ha
vilka miner han gör på vissa... så jäkla söt! :)

2008-05-14 @ 08:54:05
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0