Hej hopp

Mätt i magen..! Jag och Linda har ätit tacos/klegg! Lika gott som vanligt!

  

Jag har hunnit med rätt mkt idag!

Började med en kebab, jag Momme och Eric. Gick även nån minut på storgatan.
Sen åkte vi hem. Momme åkte och jobbade och jag och Eric gasade iväg till Birsta. Där såg mamma oss när vi gick in, hon var på väg ut. Så hon kom in igen =) Följde med oss på Monki, jag kollade på den rosa varianten av klänningen jag köpte. Men jag såg så blek ut i den. Mamma hittade en annan fin liten sak som jag köpte istället. Svart tunika/klänning. Kanske att ni får se den på om jag orkar prova den sen...!
Vi gick även på ÖB och sen for vi hem.

Väl hemma så slipade jag lite mer på skåpet. Eric satt omringad av kuddar och leksaker på gästsängen medans. Jag orkade bara slipa lite som vanligt. Tråååkigt! Men snart kan jag nog börja måla.

Vi tog en liten tupplur sen oxå.
 
Vid 18 åkte vi och mötte Linda på City Gross..
Eric ville inte sitta i babyskyddet.. Så då fick han komma upp. Första gången han satt i kundvagnen!
  Viftar lite ;)

Sen åkte vi hem hit och började med maten.

Nu sitter vi här och kollar på euro.. Eller jag sitter ju här ;P

Eric och Linda myste lite på täcket förut.. Nu har han somnat där min lilla sötis! =)
   


Ska bära ner honom till sängen snart..

Ja.. det var väl allt!
Ni kan få en till bild på den finaste! Underbara ögon!
image809

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: halaa

hha klart vi kommer vara snyggast där . oohh jag saknar er . eriiiiiiiiik ska äa upp han så vacker min gosssiganalelbjörn

2008-05-25 @ 00:25:18
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

hur gjorde man den där taco röran nu hihi.. Ska käka de då jag är ensam idag hihi.. =)

2008-05-25 @ 08:24:39
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0