Min finaste

Han är så fin mitt lilla barn!
 

Tidig morgon, vaknade av Erics prat inne hos farmor. Då gick jag upp med honom. Vi har ätit lite frukost, det gick rätt bra idag med gröten =) Och igår fick han blomkålspure som farmor gav, han hade ätit upp allt! Oftast när jag ger blir det bara några skedar. Nu var det lite mer. =)

Jag och Momme va ut och åkte lite MC igår, men shit vad jobbigt det är att sitta där bak, det är så högt..

Idag blir det babysim, sen kanske jag och Eric åker ut till Emma en sväng =) Har inget annat för oss.

Å Linda pratade om Bite Line nån kväll i veckan, skulle inte va helt fel! =D

En promenad på morgonkvisten kanske? Får väl se......

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

åh, vilken sötnos! :D

2008-05-05 @ 08:23:32
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: josefina

Men vilken goding , haha leer när jag ser bilden på han

2008-05-05 @ 08:25:15
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: halaaa

ja vill oxå åka haha :D . lotta har du bokat dina biljätter hit?:D pusssssssss

2008-05-05 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0