Okej okej

Jag bloggar väl lite då ;)

Det är underbart här!! Det var ca 22 grader idag tror jag..! Hur soligt som helst! Eric sitter i vagnen utan jacka och mössa! Bara en filt! Känns som värsta sommaren! =) Är det lika fint hemma??

Idag har vi varit på stan, shoppade inte så mkt faktiskt. Som vanligt är det för mkt att kolla på ;) Blev bara nå smågrejer. Nu på kvällen va vi till  Willys en sväng, jag skulle ha lite barnmat men det jag helst ville ha fanns inte såklart. Typiskt!

Igår va vi på Halas student, när hon kom ut på trappan! Hon va jättefin =) Har bilder, men vet inte hur man lägger in dom på den här datorn.. =/ Sen på kvällen hängde jag med henne på studentfesten, den var på Hard Rock cafe! Va faktiskt kul, men jag blev lite seg och trött i slutet. Vi dansade rätt mkt =) Det var längesen!

Igår på eftermiddagen var jag och Hannan ut med vagnarna, köpte glass och gick en sväng omkring här. Det är lite skillnad mot för hemma. Det är mkt folk ute på kvällarna här, är ju ett rätt stort område med ett centrum. Men ser man en svensk är man duktig ;P Men det är oxå skillnad, svenskar är inte "ute" på samma sätt heller tycker jag.. Här sitter folk på varje bänk, barnen är ute och leker osv. Det är kul, än att det bara är tomt vart man än går.

Imorrn är det två kusiner till Hala som tar sin student, så på kvällen har alla tre studentfest tillsammans för släkten. Kommer bli myyyycket god mat!! Jag längtar! Det är bland det bästa här, maten ;)

Jao, så mycket mer har inte hänt ännu =)

På fredag ska nog jag och Hannan ta en promenad, rätt långt tror jag. Till Angered centrum, dom bor i Hammarkullen. Ska gå till Ica där och se om barnmaten vi vill ha finns där. Och få lite motion oxå ;P 
Det är bra, för i helgen är det karneval här! Då finns det jättemånga tält med mycket god mat ;) Langos bla! Lovely! Karuseller och massa grejs! Ska bli kul! 

Mycket mat som ni märker ;) Vet inte om jag tänker på så mkt annat?! haha =P

Nä nu ska jag hoppa ifrån datorn! Blir nog sängen strax!

Hears!


 



Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha, matmonstret... ;P Verkar bli roliga dagar för dig i alla fall. Karneval låter kul!! Ät en langos åt mig med :P Här hemma är det ganska fint väder också.. :)

2008-05-29 @ 09:45:44
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: pinglan

Hihi, man blir ju hungrig! Låter som att du har det bra iaf! Stor kram!

2008-05-29 @ 11:21:55
Postat av: Linda

Betty Boop är med polkaströssel och lakritssås... =) Dom har ju typ nån meny med "färdiga" glasser.. HUR god som helst =)

2008-05-29 @ 13:30:47
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: Tulay

Vet du vad Senol kom på. Vi ska köpa en flaskvärmare o ha på rummet o så i bilen när vi är nere i turkiet. Det går ju fort o värma när man har en sån. Ska bara kolla lite närmare på vilen som är bäst.

2008-05-29 @ 19:16:08
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Tack tack =) Har fortfarande inte köpt nån pump. Men vill du fortfarande sälja din? Vad skönt med sånt fint väder.. i och för sig har det varit fint här med i några dagar med inte smma värme som i göteborg.

2008-05-30 @ 09:43:03
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Linda

ha ha du är ju rolig du.. ;P

2008-05-30 @ 13:55:16
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: Tulay

BLOGGA!

2008-05-30 @ 22:51:13
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Linda

Håller med Tulay! Blogga blogga blogga! Du tror väl inte att du är på semester va? ;) Seså! *s*

2008-05-31 @ 08:49:15
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: halaa

hahah ja läste din blogg nu . haha tack :Dvet du jage skitledsen . ja visste inte att ni ksulle åka till karim ja ringde er sen . faan de va min sista dag med eric ville va med han o så åker ni hate u :p ahaha ne då . men men :(

2008-06-16 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0