TRE

Inlägg tre ;)
Och natt tre!

Eric ligger nere i sängen nu, sover alldeles strax. Gröt och välling är i magen. Men, han har inte bajsat nånting idag =/ Eller tror jag förresten? Jaja.. Vet inte hur hans mage mår. Hoppas han kan sova bra.
Blir inget käk förrns vid 02-03 tiden iallafall =)

Kom hem från Tulay för ett tag sen. Kollade på tv och käkade. Blev pizza för mig.. den va la god!

Nä ni... nu ska jag inte sitta här så länge till. Ska hoppa ner i sängen och kolla på tv! Nu 3:an.. kl 21 blir det 5:an! Sen somnar nog jag! Momme jobbar, och jag lär väl vakna igen när han kliver in.

Hoppas ni haft en trevlig lördag!

Skål! Till er som festar! Själv tar jag mig lite isvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0