Underbar grillning

Det var sååå härligt igår i pappas stuga.. KANON-väder! Vi satt ute och åt, jag hade bara klänning och frös inte ett dugg. Maten var som vanligt kanongod! Det blev spett av oxfile, kyckling och kafta (köttfärsblandning) svamp, lök och tomater. Potatisgratäng, 2 sallader; tabouleh och fatosh. Egengjord vitlöksdressing och hoummus. Eric somnade lagomt tills vi skulle äta. Efter maten tog grabbarna några meter med båten, så nu har Eric åkt båt oxå. (och nej, dom hade inte flytväst som ni ser).

    
    
    
    
   
image749
Underbart läge

Vi åkte hem hit sen och förfestade lite.. var rätt seg! Men vi tog oss ut, va hela 20 min kanske på Oscar. Sen åkte vi hem =P hehe... Ja men då har man varit ut då! Va inte alls på G, hade börjat dricka vin för tidigt så man va nykter och trött där på kvällskvisten och Hanna drack ingenting. Men men =) Det var en nice kväll!

Idag ska vi till Elena igen =)

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: halaa

oohh va fiint . o jätte fina kläder!:D.
vi åker imorgon 6.30 :D

2008-05-11 @ 10:07:52
Postat av: Anonym

Jag skulle aldrig låta mitt barn åka båt..utan flytväst,även om det är vuxna med :-/ farligt juh.. men mysigt såg det ut :)

2008-05-11 @ 11:41:13
Postat av: Lisa

Tack :)
Härliga bilder,ja nu är det sommar! :)
Härligt värre!

2008-05-11 @ 20:33:06
URL: http://eminsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2008-05-11 @ 23:08:40
URL: http://cey84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0