Eric är hängig

Han har varit grinig och trött hela dagen. Han fick en alvedon för ett tag sen, har inte tagit temp men han var jättevarm. Måste köpa en ny termometer, våran är jättedålig! Piper aldrig och tar jättelång tid på sig. Funderar på en man tar i örat.
Han är även kletig i ögonen, undra om det kan vara ögoninfl? Eller så är det bara för att han är förkyld? Jag vet inte, ska nog ringa bvc imorrn. Snorig är han oxå, blir svårt att andas när han ligger ner. Och nappen kan han inte vara utan fast det skulle vara lättare att andas då.. Lillplutten! Jobbigt när det inte känns som att man kan göra något. Nu ligger han i alla fall i babysittern och slumrar till lite då och då. Hoppas han får sova bra sen min lilla skatt!

Tur att jag själv hunnit bli bättre! Så man orkar med mer! Kanske är det febern efter sprutan som har kommit för honom..

Har bara varit ut en liten sväng idag, ner och käkade lunch. Imorrn tar vi nog en promenad med vagnen så han får lite mer friskluft!

Kanske ska passa på att kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn nu..

Jo just, det ringde förut. När jag svarade så hörde jag bara en röst: Congratulations! Då la jag på! Säkert nåt sånt där man luras att betala nåt..! Har ingen nummerpres. så jag kan inte se vad det är för nr heller...

Aja nu ska jag avsluta!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbit att Eric är sjuk. Är det nått som är inflamerat så skulle han skrika hela tiden.

Hoppas han mår bättre tills torsdag.

2008-11-10 @ 18:15:32
Postat av: Mikaela

Usch stackarn hoppas han kryar på sig. Typ samma här lite leksaker men annars vet jag inte. Eller en säng till sitt rum och tapeter men det är väl kanske nått Anders och jag får köpa =) Tapeter är ju ändå rätt dyrt. Ok men dom hör väl snart av sig...dom hörde av sig till oss bara för någon vecka sedan. Jag börjar bli lite nervös, för han är ju ändå så liten. Och han kan ju inte gå själv än.. men det dröjer nog inte så långt till det "får jag hoppas". Ja det var lite fränt att dom vägde lika.



sökt dagis från 8 Januari, men jag har inte hört något än. Hoppas man får höra nåt snart!

2008-11-10 @ 19:19:50
URL: http://milino.blogg.se/
Postat av: IdaB

Ge Eric en krya på sej kram från Busungarna Backéus!!

2008-11-10 @ 19:21:50
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Angen

Tack :D

ja nu hoppas jag den stannar !!

2008-11-10 @ 22:37:58
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Elin

Krya på dig Eric!



Du kan ju testa att tvätta hans ögon med ljummet vatten, för det kommer de på bvc säkert säga att du ska göra! ;-)

2008-11-10 @ 23:04:49
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm..ingen aning, jag såg bara den rosa hehe..men de kanske de finns, den e från Lindex =)

2008-11-10 @ 23:05:25
URL: http://www.divamom.se/cey84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0