Hallojsan

Känns väldigt mörkt ute.. Hoppas det ljusnar snart! Skulle helst vilja sova några timmar till..! Men det ville inte Eric. Han vaknade strax innan 07. Inatt har han vaknat ett antal gånger och ätit 2. Har läst klart Sova hela natten-boken. Tror på metoden om man orkar ta sig igenom den. Just nu tror jag inte jag orkar, vill att Erics rum ska klart först så att han får sin riktiga sovplats. Dessutom ska man ju inte aktivera sig så mkt på en vecka. Och Tulay kan ju föda "när som helst" så jag väntar nog tills dess ;) Inte så bra om jag är inne på 3:e natten oxå ska jag iväg till lilla Eliasen! ;) Åh jag längtar nog lika mkt som dom på att få se lilla sessan!!

Idag vill jag nog ta en sväng på Ikea sen kanske träffa Tulay på stan!

Kanske åka till Hannah och se på Idol om hon inte har hunnit bestämma nåt annat =)

Nu blir det frukost för lilleman!

Hears!

Förra inlägget blev konstigt...


Kommentarer
Postat av: nikita

de är strl 1y i jeansen å dom kmr han kunna ha länge.. så d kan du nog me ta

2008-11-21 @ 21:18:04
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0