Hemma

Skyndar mig att skriva lite medans Eric leker...

Vi kom faktiskt hem natten mot onsdag. Vi åkte vid 20-tiden i tisdags och var hemma 04 på morgonen..
Jag har gått och blivit krasslig igen =( Täppt i näsan och ont i halsen. Jag som nyss hade blivit frisk! Störiiiiigt! Så nu är jag seg igen.............

Vill helst bara ligga i sängen hela dagen! Men Eric ska på bvc 11.30 och få spruta så vi måste dit i alla fall. Annars blir det inte många knop skulle jag tro. Eller jo, måste åka och handla lite faktiskt...

Bilder och sånt från gbg kommer när jag orkar ladda upp dom på datorn.

Så nu vet ni att jag lever, fast jag känner mig mer död!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tja!

Orkar ni stanna ett tag på öf, tro? Det är hela dan men vi kommer runt 12 dit. Jag, Bon, Elin, Nova, Jessica och Thilde ska dit..=)

2008-11-06 @ 08:44:02
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: pinglan

Vad du är gullig, alla borde ha en vän som du:)Vi är också förkylda, så om du känner dig bättre är det bara att kika förbi!

2008-11-06 @ 09:22:40
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0