Lördag

Tack alla som kommenterat! =) Nu dröjer det nog inte länge tills han vågar gå lite mer själv! Hoppas =)

Idag ska jag och Eric på kalas som sagt. Kl 12 blir vi bjuden på lite lunch! Innan eller efter det måste vi fixa farsdagspresent, 2 st nu! Vet inte alls vad jag ska köpa.. hmm hmm hmm!

Resten av dagen blir det nog lugnt! Snickaren är här i helgen, dom ska börja byggandet vid fläkten. Den är ju sne från taket så vi måste bygga in den. Blir ju inte lika snyggt som om den hade varit rakt ner bara, men vi får göra det bästa. Och på Måndag skulle tydligen kakel-killen komma, men det tror jag inte förrns jag ser han! =)

Kanske hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller alla tummar o tår att "kakelkillen" kommer ;)) Förstår om det känns som om du vill ha allt klart snart!



Hälsningar Maria

2008-11-08 @ 15:59:10
URL: http://cuteandcrazy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0