Okej!

Jag passar på att skriva lite. Datorn är till min glädje ledig en stund! Momme är nere och hjälper till med kaklingen och Eric leker med Bob!

Idag har vi varit på ÖF, med Elin och Nova! Gjorde ett till handavtryck + fotavtryck som blev riktigt bra! Nästa vecka ska det målas och sättas in i en ram! Efter att vi varit där 10-13 så åkte vi hemöver. Eric somnade i bilen på en gång. Hämtade upp M sen käkade vi kebab, vad annars? Åkte och hämtade lite saker som behövdes för kaklingen.. Vi mötte även upp Tulay och Senol på Max en snabbis, dom kom precis hem från sthlm! Min snälla vän hade köpt en overall från POP på outlet i sthlm, kostade bara 650 istället för 1195! Nice! Så då är det klart, tog stl 80. Den sitter bra nu, men vette tusan om han kommer kunna ha den hela vintern =/ Hoppas! Fick även Erics födelsdagspresent, superfin GANT tröja/hood! TAAAACK! Bild kommer någon annan gång!

Har varit på IcaMaxi och handlat, mest barnmat och sånt kuligt! Annars har inget hänt idag.....

Intressant!

Känner att jag börjar få ont i huvudet.. det brukar jag aldrig ha! Suck... ska försöka se sista avsnittet av Prison Break ikväll! Spännande!!

På återseende imorgon tror jag! Tjao!

Har tyvärr inga nya bilder... så det får bli en gammal suddig en ;)

Kommentarer
Postat av: lotta

Vi var också på icamaxi, fast sent.

Fasen va folk det va!

Fick panik och ville bara hem,,=(

2008-11-20 @ 21:19:04
Postat av: halaa

haha fan va sexiig han är ! .

hahah ja bilder kommer så snart som möjligt. min datoor är ju cp o bilderna finns där :P . haha det funka ej o vända hahah de vänder tillbaka automatiskt när man laddar uppp de. FAN haha

2008-11-20 @ 21:52:19
URL: http://halaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0