Typiskt

Jag som kände mig så säker på att få dagis i Bosvedjan eftersom det finns så många. Men det är FULLT överallt (!) Står barn före Eric i kö oxå.. Så vi får välja mellan 2 st i Skönsberg så länge. Iofs blir det ju på väg till jobbet för mig så SÅ farligt är det ju inte! Hon trodde att det kunde dröja enda till Hösten 09 för en plats här! Så så gick det med det =/

Om någon som läser har någon erfarenhet om "Lärarens" eller "Storkens" förskola får ni gärna lämna en kommentar =) Jag ska ringa till dom och se om man kan få komma och hälsa på! Känns skönt att vi fick välja i alla fall. Hoppas något av dom känns bra!

Har nyss varit ut en sväng med vagnen, det började regna =( Eric sover ute på bron nu.. Jag ska väl kanske se ett avsnitt av Andra Avenyn, men lär nog inte hinna se klart innan han vaknar. Då blir det lunch sen iväg på lite ärenden kanske.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Hannah du ville se bilder va, här får du en ;)


Du får en oxå Linda =P

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha.. snyyggaaaaa.. :P

2008-11-18 @ 12:51:45
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: pinglan

Kan vi säga nästa vecka i stället? Jag känner att jag har massor för mig den här veckan. Åsså måste jag röja upp här, det lär ta en månad! Hahaha!

2008-11-18 @ 16:18:06
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: EB

Tror på Storken på Ortviksvägen.

Ligger lättsammare till så slipper du in i området utan är nere vid vägen.

Jag kommer väl förbi kl 07.00 på morgnarna och släpper av er på dagis. Sen promenixar du till jobbet! Bra va?

2008-11-18 @ 18:55:01
Postat av: Anonym

haha, thank you, thank you!

Fredde gick på storken :-D fast det va hundra år sen.. hihi

2008-11-18 @ 21:39:14
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: EB

Angående dagis

Ring till och besök snarast båda!!

Sen ska du få höra lite info men först då du själv besökt.

Ring också kommunen och hör när du måste svara vilket du väljer!!!!

2008-11-19 @ 08:39:44
Postat av: Fru SGS

Hej! När jag var liten gick jag själv på Lärarens förskola. Skitbra var den då iaf :-) Men det var ju nåra år sen...ha ha :-)

2008-11-20 @ 20:24:18
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara varna för Sporrens Förskola som ligger ovanpå Marc O´Polo pizzerian. Där gick min dotter ett par år. Personalen har dålig koll på barnen och jag blev av med mer tuttar och kläder där än jag blivit av med totalt sett på andra dagis hon gick på. De andra dagisen du nämnde har jag tyvärr ingen erfarenhet av. Bosvedjan är iallafall kanon.

2008-11-24 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0