Veckans sista

Så var ännu en vecka förbi. Jäklar vad fort det går.. Snart börjar jag jobba! 2,5 mån kvar bara! Och tiden före/efter/kring jul går ju alltid så fort! Jaja det var inget jag tänkte gå in närmare på!

Idag efter att brorsan och Anna hämtat Ilja så åkte jag med Hala in till stan. Anna hade tandvärk så dom skulle till tandakuten så dom hängde inte med. Eric kissade igenom sina kläder så jag fick köpa nya. Köpte även strumpbyxor/taights till mig. Och två cheeseburgare! Annars blev det nog inget mer. Hade tänkt gå in på Monki i femman men det hanns inte med. Får kanske ta det imorrn om jag kommer ihåg. 
Mötte upp Hannan och dom efter att vi gått omkring ett tag. Hala och hennes kompis skulle gå och käka men Eric var lite grinig så jag gick åkte hem med dom andra. Gick hem en snabbis, men farmor sov så jag gick över till Hannan på en gång Där åt och lekte barnen lite. Sen blev jag bjuden på käk, riktigt gott! Typ kött- och risgryta med kikärtor. Va kvar där till 21 då Eric inte hade velat somna men var riktigt trött. Han lekte på rätt mkt! 

Han har bara sovit en gång per dag nu nån dag, kanske håller på att ändra sitt schema lite. Får se om han fortsätter med det när han kommer hem! Själv tycker jag det var ganska skönt när han sov en gång på förmiddagen och en på dagen ;) 

Imorrn ska jag till stan igen med Hannan. Ska köpa present till Jasmin som jag glömt alla dagar. Och Hannan hade typ glömt alla sina ärenden idag. Sen kl 17 ska jag till Halas jobb och fixa utväxten.

Får se när vi åker hem, men jag tror att det blir imorrnkväll eller på tisdag. Imorrn skulle nog M komma från Malmö i alla fall. Jag vill åka på kvällen/natten igen så Eric kan sova. Tror att det är ganska svårt att sysselsätta honom 8 h i bilen mitt på dagen! 

Nu ska jag se ett avsnitt av Andra Avenyn sen somnar jag nog på momangen! 

PoK


Kommentarer
Postat av: halaa

ja men va synd att vi int elyckades se på ett tillllll

2008-11-03 @ 01:00:20
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaa nu får ni komma hem ;)

2008-11-03 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0